Wednesday, June 29, 2011

HELL LO ...

   kau selalu ingat orang akan maafkan setiap perkara kau lakukan.. wey tuhan maha adil takan selama nya kau macam ni tunggu je setiap perbuatan akan ada balasan nya .kau ni tak tahu menghargai orang langsung kau cakap kau sayang kawan2 kau ? kau kutuk kawan2,bia pun dh maafkan kau buat banyak kali ~!! kau tak sedar ke kau boleh je kiteorg campak masuk dalam kalau aku ni jahat sangat weyh dah lama kau masuk ~! kau nak tahu apa yang aku geram sangat kau bestie aku phone aku smua kat kau brg2 aku tak penah nak mintk sbb aku tk kesah kawan2 kan , tapi apa ja aku dapat balik kau kutuk2 aku kat belakang aku ? motif kau apa sebenarnya ? kau ingat kau perfect lah hello mirror urself  .. and hell lo kalau kau tak suka jangan naik kereta tuh ~! perlu ke cakap kau malu ? high class sangat ke kau ? weyh orang kaya pun tak berlagak macam kau wey tolong lah .. kawan kau tolong kau kemana2 kau cakap cmtuh ? mmg therok perangai kau .and hell lo aku tak malu kan kau sbb aku tak mention nama or what . cukup lah aku rasa kau tak kenal aku lagi macam mana kalau aku dah BENCI . kau punya perangai orang dh bagi banyak peluang kau tak berubah makin menjadikkkk ,,kau baca kau diam ., n pk balik semua kesalahan kau kat bestie kau . kau save ni dalam otak kau ... TUHAN MAHA ADIL  :) btw lupa aku nak cakap i  hate LALANG ~! jangan nak buruk2 kan orang sangat sekali orang buruk2 kan kau tak keluar rumah terus wey stop stop la buruk2 kan kan orang and ubah2 la perangai buruk kau tuh .AND to XX**XX** kalau sumpah jangan bawak mak bapak wey kesian sbb sumpah kau tak betul . junjung al quran ? berani marilah kite tengok siapa dapat bala . siapa yang salah sebenarnya ? jangan cakap je buat . jangan nak salah kan orang yang tak salah . atas kesalahan kau sendiri 

No comments:

Post a Comment